Június 14.-én pénteken elköteleztem magam Sátán atyánk mellett.Ez volt életem legjobb döntése, mivel megváltozott az életem.Jó irányba haladok és szerintem jól tanulok, ha akarok és ha odafigyelek a részletekre.Az elkötelezés elött sokat meditáltam és jógáztam.Minden nap és máig meg sem álltam, de nem is szabad mert akkor felborul az egyensúlyod.Két hétre rá hogy elköteleztem magam már láttam a poharam auráját.Valami csodálatos dolog ez a látvány, amiből soha nem elég, mert annyira magával ragadja az embert.Ez csak egy a sok közül.A kedvenc furcsaságaim közé sorolom édesanyám megmentését is amit szintén Sátánatyánknak köszönhetek.Ha ő nincs és anyum nem érzi hogy megkell állnia(azt mondta:olyan volt mintha valami azt akarta volna hogy leáljon)már halott lenne hiszen szétvágták volna a pengék!+ 1 Nem felejthetem el azt sem hogy imádkozni is szoktam lefekvés elött.Eddig én vagyok az egyetlen itt ahol lakom, de Enkinek hála találtam egy igaz barátot, aki 8 éve foglalkozik a sátánizmussal.Most már nem érzem magam egyedül.Napról napra növekszik a tudásom és jobban látok mindent, ami emberi szemmel nem lehet.Igaz az is amit egy másik helyen olvastam.Sátán vigyáz az övéire és azok szereteire!!!És ez igaz higyétek el!

                      ÉLJEN SÁTÁN ÉS A POKOL MINDEN DÉMONA!!!!!

Szerző: Azazella666

1 komment

Címkék: Címkék

A bejegyzés trackback címe:

https://azazella666.blog.hu/api/trackback/id/tr285438163

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Adriano2001 2020.06.07. 10:02:56

Szia
Szeretnék tanulni
süti beállítások módosítása