Kedves Olvasók!

Ezt a bejegyzést és a többit abból a célból hoztam létre, hogy megismertessem az ide látogatókat a Spirituális Sátánizmussal, és az igazi spiritualitással. FIGYELEM! Akit olyasmi érdekel, mint “szűzlányok feldarabolása éjfélkor a temetőben”, és hasonló elmebetegségek, az NEM jó helyen jár. A Spirituális Sátánizmus NEM erről szól. A következő néhány bejegyzésben az alapvető gondolatokról adok információt.Ha kérdésetek van szivesen segítek, ha tudok.Nyugodtan feltehetitek őket!Jó olvasást és tanulást!

Természetesen ezt a fenti szöveget kis változtatással más oldalról szedtem, mert tudtam hogy ennél jobban én sem fejezhettem volna ki magam.A többit gyűjtöttem és volt/lesz, amit máshonnan jegyzek, de megpróbálok hű lenni magamhoz.

A bejegyzés trackback címe:

https://azazella666.blog.hu/api/trackback/id/tr675403401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2017.11.30. 22:16:28

Remélem még aktív az oldal...
Miért lesz valaki sátánista?
Mire alapozzátok a nézeteiteket?

Tibike69 2018.01.25. 18:53:47

Szia, sztem nem aktív, "véletlen" néztem bele. Ha még érdekel a téma, szívesen segítek.

Azazella666 2018.06.01. 11:51:00

@Tibike69: de igen csak nem nagyon írkálok

Azazella666 2018.06.01. 11:54:30

@Ihletett: Én azért köteleztem el magam mert nagyon kötődtem Sátánhoz és hiszed vagy sem nem neveltek belém egy vallást sem. Egyszerűen úgy éreztem itt a helyem ők a családom. A nézeteink fejlődés összetartás és még sorolhatnám!Írj e-mailt ha gondolod és beszélünk! Köszönettel: Azazella Ninlil

PotDSide 2023.04.19. 04:22:43

@Azazella666: még mindíg aktív? Én dobnék egy emailt!
süti beállítások módosítása