Már tegnap eszembe jutott, hogy megírom ezt a bejegyzést, mivel rohadtul kiakadtam és jót röhögtem utólag a történteken.Így visszagondolva elég vicces a dolog.

Tegnap délben még javába sütöttem a kaját mikor megszólalt a csengő.A gyerek nem vette észre, de az apja velem együtt felugrott, mert már tudtuk ki az.Csak egyetlen egy csoport zavarhat meg egy vasárnapi pihenés és ez a csoport nem más mint jehova tanúi.

Mondtam a páromnak, hogy hagya a fenébe majd én kimegyek.Így is tettem(kicsit sajnálom, amiért nem fogadtam, mert most lenne pénzem :) ) és a kapuban ott álltak.Az egyikőjuket álltalános korom óta ismerem,de a másikat sose láttam.Mikor megláttak azt hitték beveszem a süket dumát és már mondták is a magukét!

- Szia.Remélem nem zavarunk téged.Beszélhetnénk egy kicsit?

- Csókolom,- feleltem, de csak mert idősek voltak és még nem szóltak rosszat + a tisztelet.DE NEM A VALLÁS, CSAK A KOR MIATT.

Mondanom se kell, rég vártam ezt a pillanatot magamban,többször átvett szöveg meg minden(persze nem úgy alakult, mert másik csoportokra számítottam).Abban a pillanatban öröm fogott el,hogy most kiosztom őket és többet vissza se jönnek.Remélem igazam lett.Odamentem a kapuhoz , de nem mentem ki, annyira nem őrültem meg, persze a két méteres távolságot megtartottam.Mielőtt belekezdhettek volna így szóltam:

- Nem akarok senkit megbántani, de nekem más a vallásom és amit maguk mondanak az nem az enyém! - na itt már kezd egy kicsit érdekessé válni az egész.

- Miért mi a vallása?

- Sátánista vagyok.

Na mikor ezt kimondtam olyan fejet vágtak, amitől nevetni támadt kedvem, de nem nagyon folytottam el csak kicsit.Télleg vicces arckifejezésük volt.Nem fogom szégyelni azt, amit ők is nyíltan vállalnak.Csak az enyém igazi/eredeti az övék meg nem!(erről is szó lesz később).

- Tudja mit jelent sátánistának lenni? - a papa nagyon el volt kenődve mikor ezt megkérdezte.

- Igen és semmi rosszal nem jár.Én nem áldozok fel senkit, sem embert, sem állatot.Spirituális fejlődés...mondtam volna tovább,de közbeszakítottak.Jött a sok hülyeség és vitába száltam velük, mert nem engedtem magam.Mondták a magukét hogy csak egy isten van, és az jehova.Nem hagyhatták ki a démonok és Enki pocskondiázását se.Több se kellet megmondtam nekik, hogy az én számomra is egy isten van ENKI.Mint azt sejti az ember jön az ősrégi hagyományos dolog.Sátán gonosz és a démonok is.Nem azok, válaszoltam minden kétely nélkül.Bár már egy ideje fújt a szél, de most mindtha egy kicsit erősebb lett volna.Hirtelen remegni kezdtem, de nem a félelemtől.Sokkal inkább öröm töltött el.Leírhatatlan volt az a pillanat.Valószínűleg észrevették ahogy a fenyőt bámulom, mert azonnal sátánt kezdte emlegetni.

- Biztosan sátán csinálja!A papa szóhozse engedte jutni a mamikát.

- Beelzebub. Úgy tudom az időjárás hozzá tartozik.Kb. fél órája olvastam vagy itt az örződémonom.

- Nekem is van angyalom.( naná, én is ezt mondtam volna a helyébe)

- Jehova nem létezik, soha nem is létezett, csak kitalálták és a mi vallásunkból lopták a neve is egy olcsó utánzat, amivel a négy elemet akarták utánozni csak nem jöt össze.

- Miért mi a négy elem?

- Föld,Tűz,Víz,Levegő.

- Nálunk szeretet,remény,hit (volt még valami csak az elfelejtettem.Nem nagyon voltam oda a szövegtől, amit prédikáltak.)

De hát a démonok gonoszok és régen......

- Emberekkel párosodtak(kicsit durván hangzik, de télleg ezt mondtam!valószínűleg nem tudták, hogy ezt is tudom. :D XD)

- De hát a Nefilimek gonoszak voltak.

- Én is szivesen szültem/szülnék egy ilyen gyereket bármikor.

És eljött a pillanat amire vártam,elkezdték mondani hogy "az isten áldjon viszlát"

Búcsúszónak odakiáltottam:Ne isten.Sátán!Éljen Sátán! - és már bent is voltam a házban.Azóta nem jöttek, de remélem is hogy nem fognak ha van egy kis eszük!

A bejegyzés trackback címe:

https://azazella666.blog.hu/api/trackback/id/tr755405650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása