Lehetne boncolgatni a kérdést.Mindenki más és más okból de egyben megegyezik mindenki.Önszántából nem kényszerre nem belenevelés és egyéb eszközök miatt.

Én momentán azt hiszem azért mert nem is voltam vallásos csak úgy jött magától az egész.Egy délután valami oknál fogva eszembe jutott sátán. Magam sem értem honnan. Elhessegetem a gondolatot, de nem hagyott nyugodni mindig visszatért. Végül úgy döntöttem rákeresek a interneten hátha többet megtudok róla ha már nem tudom kiverni a fejemből. Hamar rátaláltam egy oldalra ( Spirit of Eridu ) na ott volt mit olvasni.Egy két bejegyzés után kezdtem azt hinni hogy a blog szerkeztői megőrültek és úgy döntöttem kilépek. Nem tartott sokáig a szüneteltetés. Este visszalátogattam és ott folytattam ahol abba hagytam. Mondanom se kell az otthon lévők agybajt kaptak mert mást nem csináltam 2-3 napig csak a számítógépet bújtam éjjelekbe nyúlóan. Valami visszavonzott nem lehetett abba hagyni az olvasást. A végén már ott tartottam hogy mindent előkészítek boldogabb voltam mint valaha remegtem de nem a félelemtől annyira izgultam vajon sikerül e elkötelezni magam nem e zavar meg valaki de szerencsére nem. Miután megcsináltam a rituálét a semmiből fejfájás vagy inkább lüktetés tört rám elég furán éreztem magam ezért le is feküdtem aludni. Két óra elteltével mikor felkeltem semmi nem változott csak mikor a párom hazajött a gyerekkel. Arra is emlékszem  elalvás elöt a tévében néztem egy mesét és éppen azt mondta dodókacsa "miféle pogány rituálé ez". El is kapott a röhögés és kikapcsoltam a TV-t. Meg kell hagyni anno triplán tudtam szenvedni. Soha nem felejtem el azt a napot és a többi jelentős pillanatot ami mind arra vall nem hibáztam a döntésemben! Én  vagyok a világ legboldogabb embere. És már alig várom hogy hazatérjek hozzá, csak nem enged haza.Pedig  mennyiszer voltam a határán?!

Ha van kérdés írjatok de keresztények kíméljenek a baromságokkal!

Örök hála neked Nigel Sheridan!

A bejegyzés trackback címe:

https://azazella666.blog.hu/api/trackback/id/tr1414016886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Laura2501 2018.06.04. 22:16:48

Szia!Épp az imént találtam rá a blogodra ,igaz egy kis segítséggel.Ritka a hozzám hasonló spirituális sátánista,ezért nagyon örültem mikor rád találtam.Ha nem veszed tolakodásnak,privátban beszélhetnénk.Az oldal nyilvános ezért bárki olvashatja és sajnos sok rossz ember van.

Dogmavadász 2019.05.20. 20:21:05

Szia!

Remélem nem szemtelenség, hogy figyelmedbe ajánlom újonnan indított, spirituális sátánista blogomat. :)

szarvasisten.blog.hu

És gratulálok, az azazella666 az első találat a google listán "sátánista blog" keresésre! Hogy kell ilyen jól belőni a keresőoptimalizálást? :)

Máté Szilágyi 2020.10.26. 01:56:26

Szia!
Tudnál nekem segíteni és egy két dologra válaszolni és elmagyarázni privátban ha lehet kérlek, nagyon sokat segítenék ha tudnánk kontaktolni!
süti beállítások módosítása